Vacature Verhuur-/Woonmakelaar

Vacature Verhuur-/ Woonmakelaar (32 – 40 uur)

Welkom bij Lemon Suites, een full service dienstverlener die vastgoedeigenaren én huurders ontzorgt in het hele traject van beheer en verhuur van onroerend goed. Een woning (ver)huren is bij ons een feestje: we houden het graag simpel, duidelijk én persoonlijk!

Lemon Suites is ontstaan uit een samenwerking tussen Van Santvoort Makelaars en de BanGroep. Organisaties die samen over jarenlange ervaring beschikken in de bouw- en vastgoedsector. Door deze bundeling van expertises brengen wij vraag en aanbod van onze vastgoedeigenaren en huurders succesvol tot elkaar en spelen wij in op specifieke woonwensen en behoeften.

Over de functie

Als verhuur-/ woonmakelaar vervul jij een centrale rol binnen het beheer- en verhuurproces. Je bent hét gezicht van complexen binnen onze vastgoedportefeuille en je ontzorgt onze opdrachtgevers en huurders door het creëren van een optimale (woon-/klant) tevredenheid.

Je start bij het fundament van de rol, namelijk het commerciële verhuurproces waarbij je op zoek gaat naar de juiste match tussen tevreden huurders en verhuurders. Om vervolgens door te groeien en naast het commerciële verhuurproces, het technisch- en sociaal beheer van complexen eigen te maken.

Al de nodige ervaring op zak en direct starten als (allround) Woonmakelaar? Dat kan ook! Welke route je ook kiest, bij Lemon Suites kun je rekenen op een enthousiast en hecht team en een organisatie die volop groeit waarbij jij de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en mee te bouwen aan onze toekomst.

Wat ga je doen?

  • Verzorgen van promotionele activiteiten omtrent het commerciële verhuurproces.
  • Verzorgen van bezichtigingen, inspecties en opleveringen/ sleuteloverdracht met potentiële huurders.
  • Opstellen en afronden van huurcontracten namens opdrachtgevers.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor huurders en opdrachtgevers m.b.t. vragen, opmerkingen, verzoeken of het simpelweg maken van een praatje.
  • Uitvoeren van opnames en uitzetten van opvolgende acties bij de betrokken specialisten.
  • Samen met jouw collega’s van het beheerteam zorgdragen voor- en bewaken van de kwaliteit van een complex door het bouwen en onderhouden van een vaste (flexibele) schil aan specialisten. Van onderhoud tot facilitaire diensten.
  • Bouwen en onderhouden van goede relaties tussen opdrachtgever en huurder.
  • Inzichtelijk maken en beheren van gemaakte kosten na oplevering per complex en zorg dragen voor een volledige (vastgoed)administratie, tezamen met jouw collega’s van beheer.

Herken jij jezelf?

Opleiding

Om succesvol te zijn in deze functie is het belangrijk dat je beschikt over een afgeronde opleiding in de richting van vastgoed-/ makelaardij, waardoor je in het bezit bent van een geldig ARMT of KRMT certificaat.

Talenkennis

Binnen onze vastgoedportefeuille komen we dagelijks in contact met internationale huurders. Naast uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk Nederlands) is een goede beheersing van de Engelse taal daarom belangrijk in deze rol.

Mensgerichte en klantvriendelijke aanpak

Jouw belangrijkste uitgangspunt is het streven naar een optimale klanttevredenheid van onze huurders, opdrachtgevers en leveranciers.

Samenwerking

Je voelt je helemaal thuis in een hecht en betrokken team. Jij kunt op anderen bouwen en zij op jou.

Communicatie

Je schakelt en communiceert makkelijk met diverse betrokkenen, zowel intern als extern. Met jouw positieve en motiverende karakter creëer je een optimale samenwerking en relatie tussen (potentiële) huurders, opdrachtgevers, collega’s en specialisten.

Rijbewijs

Je beschikt over een geldig rijbewijs B.

Dit hebben we je te bieden:

  • Ruimte en vrijheid voor eigen initiatief en goede ideeën waarbij we samen vormgeven aan de verdere groei en ontwikkeling van onze dienstverlening, service en organisatie.
  • Onderdeel van een vakkundig, betrokken en bruisend team aan collega’s. Nét zo bruisend als onze kantoorlocatie midden op Strijp-S in Eindhoven.
  • Een passend salaris bij jouw niveau en werkervaring.
  • 27 vakantiedagen op fulltime basis.
  • Gezellige personeelsuitjes en diverse leuke activiteiten.
  • Uitstekende pensioenregeling, zonder maandelijkse werknemersbijdrage.
  • Werkfaciliteiten zoals een laptop en telefoon van de zaak.
  • Een zakelijke auto.

Interesse?

Geweldig! Wij kunnen namelijk niet wachten om een nieuwe collega te verwelkomen! Solliciteer direct door het contactformulier in te vullen of klik hier om een appje te sturen naar onze collega Chantal Bongers. Mocht je toch nog eerst iets meer willen weten over deze vacature neem dan contact op met haar via 040-2831905 of HR@bangroep.com